Hit enter to search or ESC to close
Close Search
Jet LineJet LineJet Line
  • Oferta
    • Billboardy MotorWAY
    • Ekrany MORE
    • Ekrany MyLED
      • Case study MyLED
    • Samochody reklamowe MOBIJet
    • Polityka handlowa
  • Badania
    • Skuteczność nośników DOOH
    • OOH i DOOH w opinii mieszkańców
    • Widownia tablic Motorway
  • Blog
  • Ekipa
  • Jet Line
  • Praca
  • Kontakt
  • PL
  • EN
  • phone email
Logo Numa, Non-hydrostatic Unified Model of the Atmosphere
Inspiracje

Logo Numa, Non-hydrostatic Unified Model of the Atmosphere

By Archiwum Jet Line30 czerwca 20144 stycznia, 2018No Comments

Kreowanie wizerunku marki rozpoczyna się na długo przed wprowadzeniem na rynek reklamowy wizualnych komunikatów i ich graficznych odpowiedników. Projektowanie bardzo często zbudowane jest na solidnych fundamentach naukowych, psychologicznych czy też humanistycznych.

NUMA_Logo_2Color
Stworzenie logo, ulotki czy prezentacji wynika wówczas ściśle z samej idei, którą należy przedstawić w formie graficznej. Zespół naukowców z Naval Postgraduate School w Monterey w stanie Kalifornia (USA),  zgłosił się z prośbą o zaprojektowanie logo dla stworzonego przez nich innowacyjnego modelu, służącego do badania atmosfery. Numa jest to rdzeń systemu nowej generacji do prognozowania pogody NEPTUNE, wykorzystywanego przez Marynarkę Wojenną USA.
Z przyjemnością zaprojektowałam znak graficzny, który odzwierciedlałby i współgrał z naukowymi systemami.
Screen Shot 2014-01-08 at 10.14.14 PMScreen Shot 2014-01-08 at 10.15.04 PMo_66ee63c939e127ad_005
Autorami Non-hydrostatic Unified Model of the Atmosphere (NUMA) są Frank Giraldo, Simone Marras, Andreas Mueller i Michal Kopera a współautorami – Emil Constantinescu, Sasa Gabersek, Eric Hendricks, Les Carr, Jim Kelly, Shiva Gopalakrishnan, Matthias Laeuter, Marco Restelli, Luca Bonaventura, Jim Doyle, Gaby.
We współpracy z autorami Numa, został zaprojektowany logotyp bazujący na stworzonej przez nich numerycznej siatce.
Uproszczony model siatki stał się podstawą sygnetu, wzbogaconego formami, symbolizującymi prądy ciepłe, zimne a także zmiany temperatury.
o_66ee63c939e127ad_016
o_66ee63c939e127ad_013
Krój pisma wykorzystany w logotypie to Vagebond C Light Roman, skonstruowany przez Rene Verkaart w 2003 roku.
Projektując logo, należy zwracać szczególną uwagę na czytelność znaku.
Powinien on dobrze wyglądać w wielkich rozmiarach, jak i w miniaturce. Dobrze też, żeby znak miał swój pionowy i poziomy odpowiednik. Dzięki temu będzie go można łatwo dostosować do różnego rodzaju druków pionowych i poziomych.
Logotyp Numa został skonstruowany w wersji rozbudowanej i uproszczonej, tak żeby odpowiadał na wszystkie potrzeby naukowców.
Kolorystyka znaku nawiązuje do powszechnie obowiązującej symboliki, która kojarzona jest z kolorem czerwonym, żółtym, pomarańczowym i niebieskim. Stopień temperatury koloru odpowiada symbolowi stopnia rzeczywistego natężenia temperatury.
o_66ee63c939e127ad_017     o_66ee63c939e127ad_022
Logo w kontrze
o_66ee63c939e127ad_029      o_66ee63c939e127ad_031
Logo w kontrze / logo na koszulki
o_66ee63c939e127ad_024        o_66ee63c939e127ad_034
Więcej na temat Numa można dowiedzieć się pod linkiem
http://faculty.nps.edu/fxgirald/projects/NUMA/Introduction_to_NUMA.html
http://anmr.de/cloudwithmaya/
paraview_step100_persp_contourWireframe-e1395193615241
Dr. Andreas Müller
Image converted using ifftoany
Dr. Andreas Müller

Tags:

LogoNon-hydrostatic Unified Model of the Atmosphere (NUMA)NUMAprojektprojektowanie
Archiwum Jet Line

Archiwum Jet Line

  • Previous PostMedia Life Magazine - nowe oblicze OOH

  • Next PostSezon na OOH trwa cały rok

Related Posts

uchwały krajobrazowe AktualnościInspiracjeOOH w PolsceUstawa krajobrazowa

Uchwały krajobrazowe w największych miastach w Polsce. Przegląd sytuacji, luty 2024 rok

Marcin Maszewski
Marcin Maszewski11 marca 2024
uchwała krajobrazowa Łódź AktualnościInspiracjeOOH w PolsceUstawa krajobrazowa

Łódź – uchwała krajobrazowa (nie)obowiązująca po okresie dostosowania

Marcin Maszewski
Marcin Maszewski11 marca 2024
billboardów Motorway AktualnościInspiracjeOOH w Polsce

Historia Jet Line w kilku obrazkach. 40 m reklamy papierosów

Agnieszka Maszewska
Agnieszka Maszewska4 marca 2024

Jet Line

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
22 839-78-74
jetline@jetline.pl
    
NIP: 526-22-37-705 / KRS: 0000303458
Polityka prywatności | Newsletter | © Jet Line 2018
Design: Steps Media Team
  • Oferta
    • Billboardy MotorWAY
    • Ekrany MORE
    • Ekrany MyLED
      • Case study MyLED
    • Samochody reklamowe MOBIJet
    • Polityka handlowa
  • Badania
    • Skuteczność nośników DOOH
    • OOH i DOOH w opinii mieszkańców
    • Widownia tablic Motorway
  • Blog
  • Ekipa
  • Jet Line
  • Praca
  • Kontakt
  • PL
  • EN

Jet Line

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
22 839-78-74
jetline@jetline.pl

© Jet Line 2018